Zvýšení stropu dovolených veřejných podpor <em>de minimis</em>

Úprava Komise o podporách de minimis. Hlavní znak nové úpravy Komiseje zvýšení úrovně, pod níž je veřejná podpora považována za souladnou skomunitárním právem, z původních 100.000 € na 200.000 € za dobu tří let od 1.ledna 2007. Je třeba též poznamenat, že jsou zavedeny významné změny týkající semetody používané pro výpočet de minimis stropu (nyní 200.000 €), jakoži oblastí, na něž se pravidla de minimis vztahují.
Další články
Pozornost věnovaná péči o duševní zdraví na pracovišti je správná, pravidla doporučená Evropským parlamentem však vyvolávají otázky
6. října 2026 odhlasoval Evropský parlament usnesení, které obsahuje doporučení pro Evropskou komisi k legislativní iniciativě týkající se psychosociálních rizik, stresu a duševního zdraví na pracovišti.
KŠB získala certifikaci Advokátní kancelář budoucnosti 2026/2027
Na slavnostním setkání komunity legalwebu jsme převzali certifikaci Advokátní kancelář budoucnosti 2026/2027 podle legalwebu.
KŠB na business snídani v Ostravě představila digitální povinnosti pro rok 2026
KŠB uspořádala ve spolupráci s Krajskou hospodářskou komorou Moravskoslezského kraje business snídani na téma „Digitální povinnosti 2026: Kybernetická bezpečnost, e-commerce a přístupnost pod lupou“, která se konala 24. září 2026 v Ostravě, v prostorách Futurea v areálu Dolních Vítkovic.